ShopBetter.nl voorwaarden

Deze dienst wordt aangeboden door ShopBetter ApS (shopbetter.nl) - Adelgade 12, 1, 9000 Aalborg, Denmark. BTW: 40004106. De volgende Algemene Voorwaarden vormen de volledige overeenkomst tussen de Dienstverlener (ShopBetter ApS) en de Gebruiker.

shopbetter.nl is de enige online winkelervaring die je nodig hebt. Een alles-in-één shop met de beste producten tegen de laagste prijzen, veilingen, winacties, kortingen en nog veel meer. Wij zorgen ervoor dat je als lid nooit meer ergens anders hoeft te winkelen.

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de aankoop van artikelen bij shopbetter.nl voor levering in Netherlands, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen.
Om te winkelen bij shopbetter.nl dien je 18 jaar of ouder te zijn en in het bezit te zijn van een geldige betaalkaart. Indien je echter de leeftijd van 18 jaar nog niet hebt bereikt, mag een voogd namens jou de bestelling plaatsen.


HOE BIJ ONS TE WINKELEN

Selecteer de artikelen die je wenst te kopen en plaats ze in de "Winkelwagen". Je kunt de inhoud van het winkelwagentje bijwerken en je kunt de inhoud en de prijs van de artikelen voortdurend bekijken totdat je de daadwerkelijke bestelling plaatst. Alle prijzen bij shopbetter.nl zijn inclusief BTW en verzendkosten.
Klik op "Winkelwagen" wanneer je klaar bent om de bestelling te plaatsen en voer je naam, postadres, e-mailadres, telefoonnummer, betaalmethode en een verzendmethode in (waar mogelijk).
Je kunt de inhoud van het winkelwagentje wijzigen totdat je de aankoop bevestigt door op de knop "Doorgaan naar betaling" te klikken. Je bestelling wordt dan vervolgens doorgestuurd naar shopbetter.nl.


LIDMAATSCHAPPEN

ShopBetter.nl lidmaatschappen geven je toegang tot speciale lidmaatschapsaanbiedingen, unieke productprijzen, en dergelijke. Het is optioneel om als geregistreerde lid te winkelen bij shopbetter.nl. Het lidmaatschap is een optie waar je actief voor kiest tijdens het plaatsen van de bestelling, of waar je je voor kunt aanmelden via de registratiepagina's.


LIDMAATSCHAPSVOORWAARDEN
Alleen van toepassing indien je actief een lidmaatschap hebt geselecteerd. In je e-mail en direct op je profiel wordt aangegeven of je een lidmaatschap hebt geselecteerd.

1. Voordelen
De lidmaatschappen geven je toegang tot speciale lidmaatschapsaanbiedingen en kortingen op producten bij shopbetter.nl. Sterker nog, we zijn zo overtuigd van onze prijzen dat als je de prijs ergens anders goedkoper vindt, we die prijs zullen evenaren. Dit geldt voor alle betalende leden.
Bovendien bieden we een 14-dagen retourbeleid aan: Indien je de aankoop annuleert, kun je elk ongeopend product binnen 14 dagen vanaf de verzenddatum retourneren.
Leden hebben toegang tot een speciale hulplijn (je vindt het nummer in je orderbevestiging of via je profiel na het activeren van je lidmaatschap). Onze telefoonlijnen zijn geopend van maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 17.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur. Gelieve je ordernummer bij de hand te houden wanneer je contact opneemt met de klantenservice (Engelstalig).

2. Betaling
Onze dienst wordt maandelijks gefactureerd via de door jou opgegeven Betaalmethode op dezelfde kalenderdag die overeenkomt met de start van je betaalde lidmaatschap. Dit is om ervoor te zorgen dat alle gebruikers ononderbroken toegang hebben tot de website. In sommige gevallen kan de datum van je factuur veranderen, bijvoorbeeld als je betaalmethode nog niet volledig is ingesteld of als je betalende lidmaatschap is begonnen op een dag die niet in een bepaalde maand valt. Indien je een maand vooruit hebt betaald maar hierna besluit om je lidmaatschap te annuleren, dan loopt het lidmaatschap door tot het einde van de vooruitbetaalde periode.
Je betaling wordt uitgevoerd via een gecodeerde SSL-verbinding en verschijnt als volgt op je bankafschrift: ShopBetter.nl +44 20 3318 0123
We kunnen de prijs voor de diensten, met inbegrip van terugkerende abonnementskosten, de vooruitbetaalde periode (voor perioden die nog niet zijn betaald), van tijd tot tijd wijzigen en zullen prijswijzigingen van tevoren (7 dagen) aan u meedelen en, indien van toepassing, hoe u deze wijzigingen kunt accepteren. Prijswijzigingen worden van kracht aan het begin van de volgende abonnementsperiode volgend op de datum van de prijswijziging. Behoudens de toepasselijke wetgeving accepteert u de nieuwe prijs door de service te blijven gebruiken nadat de prijswijziging van kracht is geworden. Als u het niet eens bent met een prijswijziging, hebt u het recht om de wijziging af te wijzen door u af te melden voor de services voordat de prijswijziging van kracht wordt.

3. Bestelling
Zodra je de betaling hebt voltooid, ontvang je een e-mailbevestiging van noreply @ shopbetter.nl en krijg je via je profiel altijd toegang tot je bestelgeschiedenis op shopbetter.nl. Particulieren van 18 jaar en ouder kunnen zich aanmelden voor een lidmaatschap. Voor de meeste producten geldt een maximum aankoop van één product per lidmaatschap, aangezien producten vaak onder de aankoopprijs worden gekocht. Per huishouden is één lidmaatschap toegestaan, het is dus niet toegestaan om meerdere accounts aan te maken met hetzelfde adres. We behouden ons het recht voor om de normale verkoopprijs voor niet-leden na te factureren bij aankoop van meer dan één van hetzelfde artikel binnen een termijn van 30 dagen.

4. Abonnementsvoorwaarden
Door je in te schrijven, geef je shopbetter.nl toestemming om het overeengekomen bedrag vooraf maandelijks, tweewekelijks of wekelijks in rekening te brengen (afhankelijk van het lidmaatschapstype). Je kunt je toestemming om het bedrag van je kaart af te schrijven te allen tijde intrekken.
Indien er sprake is van "niet-geautoriseerde afschrijvingen" kun je binnen 8 weken tijd bezwaar maken bij je kaartaanbieder, tenzij anders vermeld in je overeenkomst met de kaartaanbieder.
Indien de lidmaatschapsprijs bij shopbetter.nl wijzigt, word je per e-mail op de hoogte gebracht vanuit noreply @ shopbetter.nl evenals op je shopbetter.nl profiel.

5. Lidmaatschap Opzeggen
Je kunt je lidmaatschap (*) op elk gewenst moment opzeggen en je zult toegang blijven houden tot shopbetter.nl tot aan het einde van je maandelijkse factuurperiode. We keren geen terugbetalingen of tegoeden uit voor begonnen lidmaatschapsperiodes of delen daarvan. Om je lidmaatschap te beëindigen, ga je naar de pagina "Profiel" en volg je daar de opzeginstructies. Indien je ervoor kiest om je lidmaatschap op te zeggen, wordt je account automatisch afgesloten aan het einde van de huidige factuurperiode. Je kunt ook per e-mail contact opnemen met de klantenservice voordat de periode afloopt.
* Vanwege het registratieproces in onze systemen is het niet mogelijk om je lidmaatschap binnen de eerste 24 uur te annuleren.
Indien je betaalkaart binnenkort verloopt of al verlopen is, kun je je nieuwe kaartnummer invoeren op je shopbetter.nl profiel om zo je lidmaatschap te behouden. Producten die tijdens de lidmaatschapsperiode zijn besteld, worden geleverd, zelfs nadat de lidmaatschapsperiode is beëindigd.

6. Kaarthouder Aansprakelijkheid
Het bedrag voor de geselecteerde lidmaatschapsperiode en de daaropvolgende abonnementskosten dienen volledig te worden betaald, tenzij het abonnement inmiddels is beëindigd, zie de bovenstaande regels voor opzegging.

7. Herroepingsrecht
Bij annulering van je abonnement wordt je geld terugbetaald. Je kunt je abonnement annuleren indien je er binnen 14 dagen geen gebruik van hebt gemaakt.
Wij zullen het bedrag zonder onnodige vertraging en uiterlijk 14 dagen na de dag waarop wij ervan op de hoogte zijn gesteld dat je de overeenkomst wenst te beëindigen aan je terugbetalen. We betalen het geld terug via dezelfde betaalmethode dat je hebt gebruikt op het moment van aankoop, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.


BETALING VAN PRODUCTEN

ShopBetter.nl accepteert maandelijks de volgende creditcards: VISA, Mastercard
Je betaling wordt uitgevoerd via een gecodeerde SSL-verbinding en verschijnt als volgt op je bankafschrift: ShopBetter.nl +44 20 3318 0123
- We brengen geen transactiekosten in rekening.
- Creditcardgegevens worden nooit opgeslagen.
- Het bedrag wordt pas van je kaart afgeschreven nadat het artikel is verzonden.
- Betalingen kunnen worden opgesplitst in meerdere kleinere termijnen, om een veilige en snelle afhandeling en levering te garanderen.
- Bij sommige betaalmethoden kan de aanbieder van je gekozen betaalmethode kosten in rekening brengen voor buitenlandse transacties of andere kosten. Neem voor meer informatie contact op met de aanbieder van je betaalmethode.


VERZENDING

ShopBetter.nl is een groothandelsconcept waarbij de eindgebruiker specifieke koerier(s) en prijzen kan kiezen op basis van de grootte van het winkelmandje, het gewicht en het verzendadres van de gebruiker. ShopBetter.nl biedt altijd een 'gratis verzending' optie, die automatisch wordt opgenomen in de totale prijs. Voor speciale artikelen kunnen extra verzendkosten in rekening worden gebracht als de afmetingen en/of het verzendadres niet geschikt zijn voor de 'gratis verzending' optie.
Eenmaal je de bestelling hebt geplaatst, wordt deze doorgestuurd naar ons magazijn (lokaal en/of een derde partij) om verwerkt en verzonden te worden. Gelieve rekening te houden met 1-2 werkdagen voor de verwerking en verzending van je bestelling.
- Standaard levering: 5-7 werkdagen
- Express levering: 2-4 werkdagen
Let op: Het kan voorkomen dat de verzending vertraging oploopt door omstandigheden waar wij geen controle over hebben. Mocht dit gebeuren, dan streven we ernaar om onze klanten zo snel mogelijk op de hoogte te stellen van dergelijke vertragingen.

Magazijn Leverancier.
Alle bestellingen worden verzonden vanaf / namens onze magazijn leverancier Zoo Factory ApS (ref.: Logistic Operator); Adelgade 12, 1, 9000 Aalborg, Denmark, BTW: DK40004106, ongeacht de herkomst van het product (lokale magazijnen, dropshipping diensten of anderzijds). Dit zal op alle pakketten en ontvangstbewijzen worden vermeld.

Zoo Factory ApS kan onder geen enkele omstandigheden verantwoordelijk worden gesteld voor zaken die ShopBetter.nl uitvoert met zijn klanten.
ShopBetter.nl is opgezet met de intentie om meerdere dropshipping leveranciers te verwerken via Zoo Factory ApS, zowel nu als in de toekomst. Zoo Factory ApS is de dienstverlener achter de directe verkoop, maar is niet aansprakelijk voor conflicten tussen ShopBetter.nl en zijn klanten.
Dit geldt ook voor garanties en retourzendingen.

Vertraging van levering
Indien ShopBetter.nl niet binnen de overeengekomen termijn kan leveren, dient de consument binnen 24 uur op de hoogte te worden gesteld over de reden van de vertraging en te worden ingelicht over de nieuwe levertijd. Indien ShopBetter.nl niet in staat is de fout binnen een redelijke termijn te herstellen, heeft de consument het recht de aankoop te annuleren. Dit geldt ook voor speciale bestellingen.


PRIJSGARANTIE

Bij shopbetter.nl streven we ernaar je de beste prijs te bieden voor alle artikelen die je in onze catalogus vindt.
Om een eerlijke vergelijking te kunnen maken dien je voordat je contact opneemt met onze klantenservice, na te gaan of de prijs die wij matchen aan deze eenvoudige vereisten voldoet:
- Het artikel dient op voorraad te zijn in de winkel waarmee we het matchen.
- De prijsgarantie geldt voor artikelen die daadwerkelijk beschikbaar zijn en dus niet voor acties, bulkacties en/of speciale aanbiedingen met beperkte beschikbaarheid/tijd.
- De prijsgarantie is niet van toepassing op aanbiedingen waarvoor een lidmaatschap vereist is, zoals een inkoopvereniging/loyaliteitsclub of een vorm van betaling om toegang te krijgen tot de aanbieding.

In het onwaarschijnlijke geval dat je hetzelfde artikel op voorraad vindt tegen een lagere prijs in een winkelketen of een grote online winkel die verkoopt aan/vanuit jouw land van herkomst, zullen wij de prijs van het artikel evenaren. Om het artikel tegen een lagere prijs te kopen, dien je contact op te nemen met onze klantenservice voordat je de bestelling plaatst. Voordat de prijsgarantie kan worden toegepast hebben we documentatie nodig die de prijs aantoont.
Let op: alle shopbetter.nl prijzen zijn inclusief verzendkosten (totaalprijs).


HERROEPINGSRECHT

Wanneer je bij ons winkelt, heb je als consument een herroepingsrecht van 14 dagen.
De annuleringstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je het artikel hebt ontvangen. Indien je een bestelling hebt geplaatst met meerdere artikelen, maar deze afzonderlijk worden geleverd, dan gaat de termijn in op de dag dat je het laatste artikel hebt ontvangen.
Als de bestelling uit meerdere zendingen of delen bestaat, verstrijkt de annuleringstermijn 14 dagen na de dag waarop je de laatste zending of het laatste deel hebt ontvangen.
De uiterste datum betekent dat je 14 dagen hebt vanaf de ontvangst om ons op de hoogte te stellen dat je de aankoop wilt annuleren. Je kunt contact met ons opnemen door te bellen naar tel. +44 20 3318 0123, een e-mail te sturen naar support @ shopbetter.nl, het standaard annuleringsformulier te gebruiken dat te vinden is door hier te klikken of direct in de bevestigingsmail van je bestelling en op de support pagina’s op de site.
Je kunt de aankoop niet annuleren door het artikel aan de deur te weigeren zonder ons hiervan eerst op de hoogte te stellen.

Als je je herroepingsrecht wilt uitoefenen, zal shopbetter.nl je betaling terugstorten (minus eventuele kosten voor retourzending op voorwaarde dat shopbetter.nl heeft meegedeeld dat deze verzendkosten voor jouw rekening zijn wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht) binnen 14 dagen vanaf de dag dat shopbetter.nl op de hoogte is gesteld.
Indien shopbetter.nl het product niet heeft ontvangen, heeft shopbetter.nl het recht om te wachten met terugbetalen voor een van de volgende zaken: (i) het product wordt geretourneerd of (ii) totdat je bewijs hebt geleverd dat het product is geretourneerd.

In een aantal gevallen heeft de consument geen wettelijk herroepingsrecht van 14 dagen, zelfs als het product of de dienst online is verkocht (verkoop op afstand).
Dit is van toepassing op het volgende:
- producten die speciaal zijn ontworpen voor de consument
- tickets voor bijvoorbeeld concerten, theater, vluchten en hotelboekingen
- levering van etenswaren, dranken of andere artikelen voor algemeen huishoudelijk gebruik
- bepaalde verzegelde goederen indien de verzegeling is verbroken, zoals geluids- en beeldopnamen, computersoftware en goederen die om hygiënische redenen zijn verzegeld.


GEDEELTELIJKE ANNULERING VAN EEN AANKOOP

Als je meerdere artikelen bij ons hebt gekocht, heb je de mogelijkheid om een of meer artikelen te retourneren, zelfs als deze in één bestelling zijn gekocht. Houd er rekening mee dat je de verzendkosten niet vergoed krijgt als je een deel van je aankoop annuleert. Als je niet tevreden bent over je aankoop, dan kun je contact met ons opnemen door te bellen naar tel. +44 20 3318 0123, een e-mail te sturen naar support @ shopbetter.nl of door de klantenservice pagina direct te bezoeken.


RETOUREN

Zodra je ons op de hoogte hebt gesteld dat je de aankoop wilt annuleren, heb je 14 dagen de tijd om het artikel naar ons terug te zenden. De retourzending is op eigen kosten en je zult aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade tijdens de verzending.

Gelieve het artikel te zenden naar:

ZooFactory ApS
T.A.V.: Returns Processing
Adelgade 12, 1
Aalborg
Denmark


* Voeg de volgende opmerking toe: Return (code:4010F01).
We accepteren alleen pakketten die rechtstreeks naar dit adres worden verzonden.


CONDITIE VAN HET PRODUCT BIJ RETOURNERING

Indien het artikel zijn waarde heeft verloren omdat je het op een andere manier hebt gebruikt dan nodig was om de aard, eigenschappen en functionaliteit van het artikel vast te stellen, wordt slechts een deel van het aankoopbedrag terugbetaald. Het bedrag dat je terugbetaald kunt krijgen hangt af van de handelswaarde van het artikel, en in sommige gevallen kan dit betekenen dat je alleen de verzendkosten vergoed krijgt. We raden aan om het artikel in de originele verpakking terug te zenden. Als de originele verpakking ontbreekt, kan dit leiden tot waardevermindering van het artikel.


GARANTIE / KLACHTRECHT

Wanneer je als consument bij ons winkelt, zijn de regels van de Deense wet op de verkoop van goederen van toepassing op de aankoop van goederen. Dit houdt in dat je een garantie hebt van 24 maanden.
Als jouw klacht gegrond is, betekent dit dat het artikel afhankelijk van de specifieke situatie, kan worden gerepareerd, omgeruild of de aankoopprijs kan worden terugbetaald of verlaagd.

Je dient een klacht binnen een "redelijke termijn" na het ontdekken van het defect in te dienen. Als je een klacht indient binnen twee maanden nadat het defect is ontdekt, dan is de klacht in alle gevallen tijdig.
Indien de klacht gegrond is, vergoeden wij de (redelijke) verzendkosten. Het artikel dient altijd in de juiste verpakking te worden geretourneerd. Zorg er ook voor dat je een verzendbewijs krijgt, zodat we je verzendkosten kunnen vergoeden.

Als je de aankoop annuleert, dienen de artikelen te worden geretourneerd naar het magazijn vanwaar ze zijn verzonden. Het adres vind je in de orderbevestiging en de begeleidende verklaring op de zending.

We accepteren alleen pakketten die rechtstreeks naar dit adres worden verzonden. Denk eraan dat het artikel altijd in de juiste verpakking dient te worden verzonden en dat je altijd een ontvangstbewijs voor de retourzending dient te ontvangen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het pakket/de artikelen totdat wij deze in ontvangst hebben genomen. Bewaar daarom het ontvangstbewijs van de retourzending, inclusief alle informatie over verzendkosten en eventuele traceringsnummers. Wanneer je het artikel terugstuurt, beschrijf dan ook het probleem zo gedetailleerd mogelijk. Voel je vrij om ons klachtenformulier te gebruiken, welke je kunt vinden door op de knop "Retourneren" te klikken op de betreffende bestelling via je account hier op shopbetter.nl. Dit is geen vereiste, maar het vereenvoudigt onze verwerking en vermindert de verwerkingstijd van je klacht.
Bij aankoop van downloadbare producten garanderen we dat het product tot drie jaar lang kan worden gedownload en actief zal blijven.

Bepaalde artikelen bij shopbetter.nl zijn gemarkeerd als "UITVERKOOP" en/of "REFURBISHED". Koopwaar die is gemarkeerd als "UITVERKOOP" en/of "REFURBISHED" kan om geen enkele reden geretourneerd of geruild worden.
Parfums, droge shampoos, nagellak, gezichtsverzorgingsproducten, producten die alcohol bevatten, oplaadbare batterijen en USB-oplaadbare apparaten ("speciale producten") zijn gemarkeerd als UITVERKOOP en/of REFURBISHED en kunnen niet geretourneerd of geruild worden als ze eenmaal zijn geopend of als de oorspronkelijke verpakking of verzegeling is verbroken of verwijderd.


TERUGBETALING IN GEVAL VAN EEN KLACHT

Als je een klacht indient over het product en shopbetter.nl de klacht heeft goedgekeurd, dan dient shopbetter.nl het volledige bedrag terug te betalen, inclusief verzendkosten en andere compensatie waar je recht op hebt onder verplichte wetgeving. De terugbetaling dient zonder onnodige vertraging te worden uitgevoerd vanaf het moment dat er een beslissing is genomen over een goedgekeurde klacht.


TERUGBETALINGSVOORWAARDEN

shopbetter.nl dient de restitutie te verrichten via dezelfde betaalmethode die werd gebruikt op het moment van aankoop. shopbetter.nl heeft het recht om het bedrag op een andere manier aan je terug te betalen indien je actief hebt ingestemd met een dergelijke terugbetalingsmethode. Houd er rekening mee dat aangevinkte vakjes niet gelden als actieve goedkeuring door de consument.

Klachtrecht - Zakelijk (B2B)
Als u gebruik wilt maken van uw recht op reclamatie, dient u onmiddellijk nadat u kennis heeft genomen van het gebrek en uiterlijk één jaar na levering een schriftelijke klacht in te dienen.

Recht op Annulering - Zakelijk (B2B)
Er is geen herroepingsrecht voor handelaren. Het herroepingsrecht geldt alleen voor consumentenaankopen (B2C).


DIVERSEN

De voorwaarden van deze overeenkomst kunnen door ShopBetter.nl worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving aan de gebruiker. ShopBetter.nl behoudt zich het recht voor om eventuele grammaticale of spelfouten in de overeenkomst te herstellen. Deze Algemene voorwaarden zijn onderworpen aan de wetten van Denemarken en zullen worden geïnterpreteerd in overeenstemming met de Deense rechtbanken. De Deense rechtbanken zijn uitsluitend bevoegd om vorderingen of geschillen te beoordelen die voortvloeien uit of verband houden met deze algemene voorwaarden.


KLACHTEN

Als je niet tevreden bent over je aankoop of abonnement, dan kun je contact met ons opnemen door te bellen naar tel. +44 20 3318 0123, een e-mail te sturen naar support @ shopbetter.nl of door de klantenservice pagina direct te bezoeken.

Indien je als consument een klacht wilt indienen over je aankoop, gelieve dan een e-mail te sturen naar support @ shopbetter.nl. Als we er niet in slagen een oplossing te vinden, dan kun je een klacht indienen bij het onlineportaal voor geschillenbeslechting van de EU-commissie - http://ec.europa.eu/odr
Je kunt hieronder ook een directe link vinden naar de volgende (lokale) organisaties voor consumentenrechten:

Denemarken
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

Noorwegen
Forbrukertilsynet
Fred Olsens gate 1
0152 Oslo
www.forbrukerradet.no/klageguide

Zweden
ARN
Box 174
101 23 Stockholm
www.arn.se/om-arn/anmalan

Finland
Kuluttajaneuvonta
KKV, PL 5
00531 Helsinki
www.kkv.fi/en/consumer-advice

Groot-Brittannië
Burger Advies
3rd Floor North, 200 Aldersgate
London, EC1A 4HD
www.gov.uk/consumer-protection-rights

Frankrijk
Europese Commissie
ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=FR

België
Europees Consumentencentrum België / OOBC vzw
Hollandstraat 13
1060 Brussels
www.eccbelgie.be/ik-heb-een-klacht

Nederland
De Geschillencommissie
PO Box 90600
2509 LP The Hague
www.degeschillencommissie.nl/komt-u-niet-tot-een-oplossing

Spanje
Europese Commissie
ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.new&complainttype=1&consumer-question3=N

Duitsland
Europese Commissie
eccwebforms.eu/germany/complaint

Australië
ACCC
GPO Box 3131
Canberra ACT 2601
www.accc.gov.au/contact-us/contact-the-accc/report-a-consumer-issue

Nieuw-Zeeland
Consumenten Bescherming
PO Box 1473
Wellington 6140
www.consumerprotection.govt.nz/general-help/how-to-complain

Canada
Bureau voor consumentenzaken
235 Queen St
Ottawa ON K1A 0H5
www.ic.gc.ca/eic/site/oca-bc.nsf/eng/h_ca02964.html


Deze Algemene voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt op 03/12-24

ShopBetter ApS
BTW: 40004106
Adelgade 12, 1
9000 Aalborg
Denmark