Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je een nieuw wachtwoord verkrijgen door naar ShopBetter.nl te surfen, te klikken op 'inloggen' in de rechterbovenhoek en daarna te klikken op 'wachtwoord vergeten'.
Wanneer je op 'wachtwoord vergeten' klikt, kom je op een pagina waar je het e-mailadres moet invoeren waarmee je je hebt geregistreerd. Vervolgens vraag je het systeem om een nieuw wachtwoord naar dat e-mailadres te sturen. Het nieuwe wachtwoord verschijnt enkele minuten later in je inbox.
Als je de melding krijgt dat je een onbekend e-mailadres hebt ingevoerd, probeer dan andere e-mailadressen in te voeren die je mogelijk gebruikt kan hebben. Het kan zijn dat je je hebt aangemeld met een oud e-mailadres.
Als je je wachtwoord niet in je inbox ontvangt, controleer dan je map 'ongewenste post'. Het is mogelijk dat de e-mail daar is terechtgekomen. Als je de e-mail niet kunt vinden, dan raden we je aan om contact op te nemen met de klantendienst zodat wij je kunnen verder helpen.