Waarom werd mijn validatie afgewezen?

Om je lidmaatschap te valideren, moet je een geldig identiteitsbewijs uploaden, zoals een kopie van je ID-kaart of energierekening met je naam en adres. De informatie op deze documenten moet overeenkomen met de informatie op je profiel. De validatie kan zijn afgewezen, omdat de verschillende gegevens niet met elkaar overeenstemmen.

Een andere mogelijkheid is dat de geüploade afbeelding te wazig is en we daarom daarom je informatie niet hebben kunnen bevestigen. Probeer een nieuwe foto te uploaden.

Ten slotte kan het zijn dat we je lidmaatschap niet konden valideren, omdat ons systeem je registratie heeft geïdentificeerd als een poging om onze algemene voorwaarden te schenden, of omdat je een ongeldige identificatiefoto hebt geüpload.

ShopBetter.nl staat niet toe dat er door dezelfde gebruiker meer dan één lidmaatschap wordt gecreëerd om verder te profiteren van een introductieaanbieding. Er kan slechts één welkomstgeschenk per huishouden worden ontvangen gedurende een periode van 6 maanden.

Houd er rekening mee dat het bovenstaande geen invloed heeft op je lidmaatschap dat nog steeds actief is.